Liity Siltalan ystävät -listalle ja saat alennuksia kirjoista

Asiakaspalvelu

Tälle sivulle olemme koonneet verkkokauppaamme liittyviä kysymyksiä ja vastauksia.

Asiakaspalvelun yhteydenotot: [email protected]

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Oletko tarkistanut roskapostikansiosi? Jollet saa sähköpostiisi tilausvahvistusta välittömästi tilauksesi jälkeen, olet ehkä antanut väärän sähköpostiosoitteen tai tilausta ei ole päätetty oikein. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme tilanteen!

Kuinka voin peruuttaa tilaukseni tai muuttaa sitä?

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, voit peruuttaa sen tai tehdä siihen muutoksia, kuten vaihtaa toimitusosoitteen. Peruutustilanteissa palautamme maksun heti tilillesi. Huomioithan, että raha näkyy tililläsi 1–2 vuorokauden kuluttua. On kuitenkin mahdollisista, että tilauksesi on jo pakattu tai se on jo kuljetuksessa. Näissä tapauksissa muutokset eivät enää ole mahdollisia. Otathan meihin yhteyttä pikimmiten, niin tarkistamme tilauksesi tilanteen!

Missä tilaukseni viipyy?

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen!

Tilaukseni on vaurioitunut, mitä voin tehdä?

Pahoittelemme, että olet saanut viallisen kirjan! Otathan kuvan vaurioista ja yhteyttä meihin mahdollisimman pian!

Olen saanut väärän tuotteen.

Olemme erittäin pahoillamme! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian ja lähetämme sinulle oikean kirjan.

Paketissani ei ollut kaikkia tilaamiani tuotteita.

Jos tilauksestasi puuttuu tuotteita, on varastollamme silloin luultavasti tapahtunut virhe pakkaustilanteessa. Pahoittelemme kovasti! On myös voinut käydä niin, että tilaamasi kirja on loppuunmyyty, eikä tieto tästä ole ehtinyt päivittyä vielä verkkokauppaan tilausta tehdessäsi. Pahoittelemme tätäkin kovasti! Tällaisessa tapauksessa tietenkin hyvitämme sinulle puuttuvan kirjan hinnan. Mikäli paketistasi puuttuu tilaamiasi tuotteita, otathan meihin pikimmiten yhteyttä!

Asiakaspalvelun yhteydenotot: [email protected]